hammaslääkärin muodossa. Ei löytynyt tälläkään tarkistuskäynnillä reikiä, mistä olen hyvin iloinen. He jopa epäilivät, että syönkö lainkaan karkkia. Huvituin kovasti mielessäni.

Minulla on vasemmalta ensimmäinen hammas sellainen pikkuruinen tappihammas. Se ei ole minua juuri häirinnyt, se on ihan kiva. Enemmän minua on kyrsinyt valtavat etuhampaani, jotka ovat noin viiden millin päässä toisistaan, ja joiden pinta-ala on todellakin kaksi tuumaa kertaa kaksi tuumaa. Mutta tällä kertaa hammaslääkäri tuli ehdottaneeksi, että mehän voisimme vaikka korjata tuon tappihampaan. Ei tarvitse muuta, kuin varata aika, ja kärsiä. Olen aivan onnessani! Viimein saan melkein hienot hampaat!

Vielä kaksi muutakin hammasta uusintaan, nenäleukkaus, monta rasvaimua, kasvojenkohotus, hiustenpidennys ja muuta hoitoa, niin olisi kiva.