Vielä puolisen tuntia sitten istuin koneella onnellisesti tekemässä jotain täysin turhaa. Kaksi tuntia sitten söin onnellisena ruisleipää ja luin Gravitationia. Aamulla kahdentoista maissa heräsin onnellisena ja jäin makaamaan sänkyyn kuin mikäkin kuollut lahna. Tuossa tuo porottaa, hemmetin lamppu. Se ei edes valaise kunnolla, sen edessä on jumalattoman kokoinen perhonen. Saamarin huone. Minulla on vieläkin sienällä se "Happy Birthday"-homma, vaikka onhan synttäreistäni jo kaksi kuukautta. Se on jo ihan pölyinen. Aina, kun astun tähän huoneeseen, tulee vastaan sellainen tunkkanen paskan tuoksu. Hyi helvetti, ette voi käsittääkkään, kuinka paljon minä vihaan tätä huonetta! Ette voi käsittää, kuinka paljon minä inhoan koulunkäyntiä! Ette voi käsittää, kuinka paljon minä inhoan tätä saamarin Lilly Alleenia, mutta sitä on pakko kuunnella, koska saamari Avenue Q opettaa elämästä paljon asioita, ja tällä hetkellä en jaksa soitattaa sitä.

Ei auta, minä söin äsken rusinoita, eikä tullut olo yhtään sen paremmaksi. Itseasiassa nuo syömäni rusinat saivat minut kyrpiintymään entistä enemmän. Avasin sen saamarin halppiseuroshopperpakkauksen kolme minuuttia sitten, mutta ne rusinat siellä sisällä olivat aivan hemmetin kovia koppuroita, eivät tummia ja meheviä, houkuttelevia, vaan helvetin kovia käppyröitä, vaaleita, ja niistä tyyliin näki läpi, ei näin! Jos minä haluan syödä kuivia rusinoita, kuivatan ne itse. Ei tarvitse suoraan pakkauksesta otettujen olla valmiiksi jo sellaisia...

Rusina-angstia! Rusina-angstia!

Tässä maailmassa on niin paljon vääryyttä.

HEEEEEEEEI minä tietäisin miten voittaisin helposti Finlandia Junior -kirjallisuuspalkinnon. Mutta jos minä sen tekisin, minun uskovainen äidinkielenopettajani vetäisisi vesimelonin nenäänsä (sinne menisi hyvä vesimeloni perkele), ja antaisi minulle numeron, joka olisi saamarin varmasti alle ysin. Ja sen teoksen myötä minä leimautuisin lesboksi, eikä siinä mitkään heterottelut auta. Ja minä en helevetti ole edes ajatellut erittelevän itseäni mihinkään lokeroon. Eli kaapissa olen saatana, puhuttiimpa heteroseksuaalisuudestakaan. Kaapissa vielä, puhuttiin aseksuaalisuudestakaan. Helvetti tähän sitä ollaan päädytty! Blogissani kirjoitan siitä, kuinka en erittele seksuaalisia suuntautumisia, ainakaan itseni kohdalla. Nyt mentiin huonolle alueelle. Äkkiä pois siitä! Mutta jos nyt sattuisin voittamaan kaiken tämän perseen (kirjoittamalla vaikka salanimellä), saattaisin päästä rouva K:n kirjalistalle kirjoista, joiden voidaan katsoa muuttaneen maailmaa. Jos se mihinkään (muuta kuin toimitsijoiden nauruihin) johtaisi.

Nyt kuuluu Lily Allenin Not Big -kappale. En jaksa kuunnella sanoja, mutta ainakin helvetin harhaanjohtava (?) nimi sillä on. Ainakin jos katsotaan tuota Lillyn tyyliä. Ei luulisi tuollaisen heitukan laulavan muista asioista kuin tilulilulii.

Menin tänään FinFanFuniin. Siellä oli yli sata käyttäjää aktiivisena! OIKEASTI ÄLY HOI SAATANA! Siellä ei ole enää edes K-15 ficcejä, kuka helvetin S-ficcari siellä käy!

Oikeesti, minut luokitellaan sairaaksi joka taholta! Minä en ole sairas! En ole sairas! En fyysisesti, en henkisesti! Keskustelin tässä isoveljeni (pääsee armeijasta alle viikon päästä) kanssa siitä, että jos en tuhlaisikaan aikaa, vaan menisin suoraan Tornioon suorittamaan kaksois- tai ehkä jopa kolmoistutkintoa. Muuten, minulla ei ole hajuakaan, mitä eroa niillä on. Opo-tunnit ovat sen verran puuduttaviaaaa. Mutta kuitenkin, isoveljeni sanoi, että siinä tapauksessa mun täytyy anoa lykkäystä (tän armeijan suhteen, se näyttää päättäneen, että mä menen armeijaan). Mutta mitä vielä, se lisäs, että sulla kyllä tosin on C:n paperit valmiina. SAAMARI EN OLE SAIRAS JA VÄISTÄMÄTTÖMÄSTI TYÖSKENTELYKYVYTÖN. Ja tämä kaikki, koska minulla on atooppinen iho ja kala-allergia. Haistakaa niin pitkä paska että ihan hävettää- mitä siitä, että minulla on muutama näppy ihollani? Tarkoittaako se automaattisesti sitä, että minun tulisi maata kotona vihanneksena ja ajatella, kuinka silmäni ovat eri kohdilla? TARKOITTAISIKIN. Rakastaisin sitä! Aivan niinkuin Jaana  RAKASTAA SITÄ MAKKARAA!

Aina, kun tulee joku eksoottinen ruokalaji, ja vaikka se ei olisi kalaa nähnytkään, äitini on sitä mieltä, ettei minun kannata sitä syödä. ÄÖAGJLoejv leigj sfahoah minähän olen kaikelle mahdolliselle allerginen.

Rouva T:llä onkin jotain ongelmia sen kanssa, ettei sillä ole enää oikein mitään huolehdittavaa. Nuorin on jo viisitoistavuotias itseajatteleva ja erittäin hyvin koulussa menestyvä henkilö. Kaikesta tästä huolimatta rouva T. etsii vaikka väkipakolla kaikesta mahdollisesta jotain huolehdittavaa, valitettavaa. Onhan se tietysti shokki, kun yhtäkkiä tajuaa, että ei enää oikeasti tarvi olla joka välissä nalkuttamassa ja huolehtimassa. Kavereilla tätä suurta pomppua lieventää se, että heillä on lemmikkejä, joista heidän vanhempansa voivat huolehtia. Minun täytyy näillänäkymin hankkia meidän äitille Victoria-niminen marsu, että saapahan tuokin jotain paapottavaa. Victoria-nimi tulee Victoria-linestä, joka vei meidät Lontoossa King's Crossille. Scarkku nimesi jo yhden lehmänpoikasenkin Victoriaksi. Hyviä muistoja, niin hyviä muistoja...

Jos minä saisin koiran, antaisin sen nimeksi Musti tai Rekku. Ne ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan erittäin viehättäviä koirannimiä!

Olet varmaan huomannut, että olen ollut tätä viestiä kirjoittaessani hyvin vittuuntunut, sanan jokaisessa merkityksessä. Mihin minun vitutukseni lähinnä liittyvät? No kouluun! Miksi helvetissä opettajat antavat oppilaille hommia hoidettavaksi JOULULOMAN AJAKSI! Kertokaa minulle, opettajat! Kertokaa joku! Saatana, joku raja pitäisi tähän koulunkäyntiinkin saada. Eikö se riitä, että osa oppilaista raataa silmät punaisina, ja jaksavat vielä väläyttää opettajille aamulla kahdeksalta tekopirteän hammashymyn? Eikö se riitä, että jotkut tyyliin nieleskellen kyyneleitä yrittävät saada hommat hoidettua aikataulussa, ja ottavat vielä vähän lisää stressiä koulunkäynnistään, kiitos opettajien tiukkojen huomioiden? Eikö se riitä, että oppilaat hoitavat hommansa koulussa, tekevät työnsä kotona, lukevat urhoollisesti kokeisiin ja muutenkin ymmärtävät opiskelun tärkeyden? Tai ainakin jotkut... Mutta miksi minua rangaistaan siitä? Minusta ainakin tuntuu siltä, että minua hakataan henkisesti kepillä, uhkaillaan henkisesti moottorisahalla ja loukataan henkisesti ylimielisillä, liian hyvin oman arvonsa tuntevilla ilmeillä, eleillä, katseilla, olemuksella? Miksi minua rangaistaan? Miksi?

Niin. Miksi? Miksi äidinkielenopettaja antoi aineen kirjoitettavaksi joululomalla? Miksi fysiikanopettaja antoi yhden kokonaisen paskanjauhantahomosähkökappaleen käsiteltäväksi kokonaan yksin, kotona, lomalla? Miksi matematiikanopettajan oli pakko saada mennä eteenpäin kirjassa? Miksi biologia on niin saatanan vaikeaa genettiikkaosuudesta? Miksi meillä on heti loman jälkeen koe biologiasta? Miksi meillä on heti loman jälkeen koe fysiikasta (ja peräti kaksi kappaletta olemme käsitelleet, salli minun nauraa, Sienimyssy!), miksi meillä on heti loman jälkeen koe matematiikasta? Miksi meillä on heti loman jälkeen koe ranskasta? Miksi minun pitää niellä tämä kaikki?

Miksi minun oletetaan selviävän tästä kaikesta?