Olin erityisen määräilevällä tuulella. Ensin käskin Jödeä hakemaan minulle näkkileivän. Yllätyin jo siitä, että hän teki sen. Seuraavaksi pyysin häntä hakemaan minulle vettä. Ja Jöde haki. Kun hän toi lasin, hän kysyi minulta
"Saanks mä hakee sulle kuun taivaalta?"

Tietysti olin äärettömän imarreltu.

Muutaman tunnin päästä menemme Mundalle syömään. Jee! Kutsukortit ovat aivan upeat:

TERVETULOA
VIP-illallisille
Klo: 18:00 aikoihin
 
Menu:
Pääruoka: Sepon salaisuus
Salaatti
Ismon iloliemi -juoma
Jälkiruoka: Repomiehen erikoinen
 
PAREMPI OIS TULLA
T: Munda
 
Osoite on sama. En oo muutanut.
 
Ja kaiken hyvän päälle kutsukorttiin oli piirretty miehen ja naisen sukupuolen symbolit symboloimaan rakastelua. Lisäksi korttiin oli piirretty myös kahden miehen symbolit symboloimaan samaa asiaa. Mundamaista.